FLASH DISK GOKIL….!!!

lama nggak nge post..,

Lagi lagi iseng iseng jalan jalan 😀

nemu barang2 unik neh…..

Cekedooot…. 😀 >>>


Thumdrive bentuk kereta Austin Mini.


Thumdrive berbentuk penyepit baju. Jangan guna kat penyidai / ampaian sudah!


Thumbdrive sebagai salah satu komponen ‘mini tools’ pada pisau lipat.


Thumbdrive berbentuk kaset. Nampak Old skool sikit.. Ehe.


Pendrive berbentuk kaki ayam. Kiok! Kiokkkk!!


Ini thumbdrive bentuk pisang ye. Bukan buah pisang betul..


Pendrive berbentuk picagari. Doktor suka la kot pakai ni!?


Haaa.. yang ini USB hub bukan thumbdrive. Tapi tetap unik sebab berbentuk kaset.


Haaa… yang ini thumbdrive bentuk teddy bear. Tengok tu.. Iskh! Buruk betul bila dah sumbat ke USB port. Tercongok je kat situ!


Hehehe.. ini bentuk thumbdrive yang paling aku suka. memang betul-betul boleh dipanggil ‘Thumbdrive’… Hehe..


Sesuai untuk peminat cerita ‘Transformers’… Autobots & Decepticons ruless!!


Thumbdrive berbentuk ranting.


Slurrrppp..!! Nampak real je kan. Macam tembikai betul lak. Awas! bukan untuk dimakan! Ehehe..

8 Tanggapan

  1. […] Mobiflip.de, membocorkan rangkaian gambar berkualitas tinggi dari perangkat yang bernama resmi Sony Ericsson Xperia X8 […]

  2. Gokiii….l abis…!

  3. hahaah…..!! kocak-kocak aya-aya wae wis ada urung 😀 😀

  4. wkwkwk…

    gambar kontol kok gga ada ?

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: